Børsen Creative
– Danmarks første podcastserie om native advertising
Børsens kommercielle afdeling, Børsen Creative, producerer indhold i samarbejde med en række af landets største virksomheder. Indholdet udgives efterfølgende på alle Børsens platforme.
Formatet kaldes native advertising, og Børsen vil gerne sætte fokus på emnet som en seriøs, aktuel fagdisciplin inden for medier og markedsføring.
“Samarbejdet har været helt perfekt i forhold til de behov, vi havde – som primært var fleksibilitet i en travl produktionshverdag. Det har været en ekstrem lettelse at vide, at så længe vi kunne sørge for at line det gode indhold op og stille op til selve optagelserne, så ville Kontekst & Lyd sørge for alt andet!”
I fællesskab udviklede vi konceptet til Børsens Native Advertising podcast, der dykker ned i alle aspekter af native advertising – alt fra indhold, måling, effekt og til PR.
Stine Bjerre Herdel, der er chef for Børsen Partnerskab og Creative, er vært og tilrettelægger, og i hvert afsnit får hun besøg af både interne og eksterne eksperter.
Sådan har vi bidraget
Kontekst & Lyd har bidraget med sparring på konceptudvikling og manuskripter, optagelse, redigering, lydmiks og håndtering af distributionsfasen i tæt samarbejde med Børsens marketing-afdeling.
“Vi har vidst, at kvaliteten af optagelserne ville sidde i skabet, og at redigeringen var skarp. Det har sparet os for store mængder af tid og sikret en konsistent høj kvalitet.”
Lignende kunder
Velliv
Implement
KL – Kommunernes Landsforening
Kontekst & Lyd er et
podcastbureau med
speciale i at udvikle og
producere podcasts til
virksomheder og organisationer.
Adresse
Kontekst & Lyd
Gl. Kongevej 11, 3. sal
1610 København V
CVR-nr.: 38203649