Medieomtale
af Kontekst & Lyd

Markedsforing.dk: Derfor skal du satse på lyd

“De store banker gør det, Lærernes A-kasse gør det – og sågar gynækologen gør det – skriver kommerciel podcasting ind i marketingmikset. Og det er der flere gode grunde til.”

Læs artiklen: “Derfor skal du satse på lyd”

Markedsforing.dk: Nyt bureau ser dagens lyd

“Et nyt kommunikationsbureau – startet af tre unge journalister – har valgt at specialisere sig i lyd. Nærmere bestemt podcasts, som stifterne mener er et undervurderet marketing-værktøj…”

Læs artiklen: “Nyt bureau ser dagens lyd”

BureauBiz: Nyt bureau vil specialisere sig i podcast

“Bag det nye bureau står tre journalister, der ser et stort potentiale i virksomheders brug af podcast som markedsføringsmiddel…”

Læs artiklen: “Nyt bureau vil specialisere sig i podcast”

“Det handler altså med andre ord ikke kun om lyd, men der er ingen tvivl om, at det er lyden, podcasts’ene, der står de tre stifteres hjerte nær. Og måske har de fat i noget?”

Citat fra artikel på Markedsføring.dk