Sådan kan I bruge podcasts

Podcasts er et stærkt kommunikationsmiddel til at gå i dybden og skabe nærvær.

Sådan kan I bruge podcasts

Podcasts er et stærkt kommunikationsmiddel til at gå i dybden og skabe nærvær.

 

 

Brand jeres virksomhed

Med en podcast vælger I, hvem der skal være eksperter, og præcis hvad der skal kommunikeres. Brug podcast til at brande jeres virksomhed og få spredt jeres navn og produkter til nye modtagere.
Hør, hvordan advokatfirmaet DELACOUR bruger podcasts til at fange nye advokattalenters opmærksomhed:

 

Forklar kompliceret stof

Podcasts er det perfekte medie til at gå i dybden med information til specifikke målgrupper – f.eks. kunder, medlemmer eller som her patienter.
Hør, hvordan Gigtforeningen laver patientinformation på lyd med en podcastserie om forskellige gigtsygdomme:

w

 

Del information internt

Udgiv det interne nyhedsbrev som podcast eller brug lydmediet i oplæringen af nye medarbejdere.
Forretningsmiljøet Symbion bruger podcast-serien ’iVærktøjskassen’ til at dele viden blandt de mere end 250 virksomheder, som er en del af deres interne netværk:

 

Dæk jeres event

Giv konferencedeltagerne et unikt produkt med hjem, som de kan høre, når de har tid og lyst. Brug podcasten i jeres markedsføring ved at dele den med dem, som ikke kunne deltage.
Hør en teaser fra Mødeindustriens Dag, som udgav oplæg og en testimonial som en podcastserie fra en stor konference:

Kontekst & Lyd er et
podcastbureau med
speciale i at udvikle og 
producere podcasts til
virksomheder og organisationer.

Kontakt os

(+45) 6020 7080
kontakt@kontekstoglyd.dk

Adresse

Kontekst & Lyd
Howitzvej 60, 1.
2000 Frederiksberg

CVR-nr.: 38203649