Sådan kan I bruge podcasts

Podcasts er et stærkt kommunikationsmiddel til at gå i dybden og skabe nærvær.
 

Brand jeres virksomhed

Med en podcast vælger I, hvem der skal være eksperter, og præcis hvad der skal kommunikeres. Brand virksomheden og få spredt både navn og produkter til nye modtagere.
Hør, hvordan Designmuseum Danmark bruger deres podcastserie til at skabe opmærksomhed om museet og dansk design:

 

Forklar kompliceret stof

Podcasts er det perfekte medie til at gå i dybden med kompliceret viden til specifikke målgrupper – f.eks. kunder, medlemmer eller som her patienter.
Hør, hvordan Gigtforeningen laver patientinformation på lyd med en podcastserie om forskellige gigtsygdomme:

w
 

Del information internt

Informér jeres medlemmer eller medarbejdere med vigtig viden eller brug lydmediet i oplæringen af nye medarbejdere. Podcasts er den perfekte kanal at dele information på.
Hør, hvordan forretningsmiljøet Symbion bruger podcast-serien ’iVærktøjskassen’ til at dele viden blandt de mere end 300 virksomheder, som er en del af deres netværk:

 

Dæk jeres event

Skab opmærksomhed om jeres event med en podcastserie, som både kan markedsføre eventet før og efter. Brug samtidig podcasten til at dele viden med dem, som ikke kunne deltage.
Hør, hvordan Center for Offentlig Innovation brugte lydmediet til at præsentere de nominerede og reklamere for prisuddelingen ‘Hvem ta’r prisen?’.

Kontekst & Lyd er et
podcastbureau med
speciale i at udvikle og 
producere podcasts til
virksomheder og organisationer.

Kontakt os

Adresse

Kontekst & Lyd
Gl. Kongevej 11, 4. sal
1610 København V

CVR-nr.: 38203649