Sådan kan du bruge podcasts
Podcasts er et stærkt kommunikationsmiddel til at gå i dybden og skabe nærvær.Brand din virksomhed
Med en podcast vælger du, hvem der skal være eksperter, og præcis hvad der skal kommunikeres. Brug podcast til at brande din virksomhed og få spredt både navn og produkter til nye modtagere.
Hør, hvordan advokatfirmaet DELACOUR bruger podcasts til at fange nye advokattalenters opmærksomhed:
Forklar kompliceret stof
Podcasts er det perfekte medie til at gå i dybden med information til specifikke målgrupper – f.eks. kunder, medlemmer eller som her patienter.
Hør, hvordan Gigtforeningen laver patientinformation på lyd med en podcastserie om forskellige gigtsygdomme:
Del information internt
Udgiv det interne nyhedsbrev som podcast eller brug lydmediet i oplæringen af nye medarbejdere.
Forretningsmiljøet Symbion bruger podcast-serien ’iVærktøjskassen’ til at dele viden blandt de mere end 250 virksomheder, som er en del af deres interne netværk:
Dæk dit event
Giv konferencedeltagerne et unikt produkt med hjem, som de kan høre, når de har tid og lyst. Brug podcasten i din markedsføring ved at dele den med dem, som ikke kunne deltage.
Hør en teaser fra Mødeindustriens Dag, som udgav oplæg og en testimonial som en podcastserie fra en stor konference:
Se her, hvordan vi har hjulpet vores kunder:















Kontekst & Lyd er et
podcastbureau med
speciale i at udvikle og
producere podcasts til
virksomheder og organisationer.
Adresse
Kontekst & Lyd
Howitzvej 60, 1.
2000 Frederiksberg
CVR-nr.: 38203649