Derfor podcasts

Podcasts er et oplagt kommunikationsmiddel, hvis man ønsker et længere format, hvor man kan gå i dybden og skabe nærvær. Samtidig er det geniale ved podcasts, at brugerne lytter til det, mens de laver alt muligt andet.

Sådan kan I bruge podcasts

Branding af jeres virksomhed og medarbejdere

Med en podcast vælger I, hvem der skal være eksperter, og præcis hvad der skal kommunikeres. Brug podcast-serien til at brande jeres virksomhed og få spredt jeres navn og produkter til nye modtagere.

Hør, hvordan et onlinebureau bruger podcasts til at brande sig selv som eksperter. Hvis  teaseren giver dig lyst til at høre mere, så kan du gå til vores kundeside om Selected Media:

Kommunikér effektivt

Forklar kompliceret stof på en appetitlig måde til medlemmerne eller kunderne. Podcasts er det perfekte medie til at gå i dybden med viden og information. Mød gynækolog Henrik Vittrup, som udfolder sin viden om celleforandringer i denne teaser:

Intern vidensdeling

Del information og viden med organisationen gennem lyd. Det kunne være at det interne nyhedsbrev skulle udkomme som podcast i stedet eller at oplæringen af nye medarbejdere bl.a. skulle foregå med podcasts.

Forretningsmiljøet Symbion bruger podcast-serien ’iVærktøjskassen’ til at dele viden blandt de over 250 virksomheder, som er en del af netværket:

Dæk konferencen eller workshoppen med podcasts

Giv deltagerne et unikt produkt med hjem, som de kan genlytte, når det passer dem og dele med andre. Podcasting giver også mulighed for at dele de interessante pointer fra konferencen med folk, der ikke deltog og som indhold til markedsføringen af jer og jeres konferencer.

Hør en teaser fra Mødeindustriens Dag, hvor vi optog både oplæg og lavede testimonials med deltagerne efter konferencen:

Skal vi uddybe? Så kontakt os endelig for en uforpligtende snak!